Τις προηγούμενες βδομάδες με τα προ-προνήπια μιλήσαμε για την 25η Μαρτίου. Φτιάξαμε τον τσολιά και την Αμαλία,τις παραδοσιακές ελληνικές φορεσιές. Παίξαμε απίθανα παιχνίδια ενεργοποίησης της ομάδας,ομαδοποίησης ,μιμητικά και αντιστοίχησης ,τα οποία βοηθάνε τα παιδιά να λειτουργούν ομαδικά,να ανταποκρίνονται σε οδηγίες,να μιμούνται και να παρατηρούν. Τραγουδήσαμε τραγούδια σχετικά με την Ειρήνη,όπως το ΄΄Αν όλα τα παιδιά της γης΄΄,διαβάσαμε ποιήματα για την ειρήνη και παραμύθι για το κρυφό σχολειό.Επιπλέον παίξαμε πολλά κινητικά παιχνίδια,όπως το ΄΄αλάτι χοντρό,αλάτι ψηλό΄΄ και ΄΄ ο αρχηγός λέει΄΄.Παράλληλα ,επειδή ήταν η Παγκόσμια ημέρα του κουκλοθεάτρου φτιάξαμε κούκλες απο ανακυκλώσιμα υλικά!
Ακόμα μιλήσαμε για το Πάσχα,διαβάσαμε παραμύθια ,΄΄ο λαγός και τα αβγά της Πασχαλιάς΄΄,παίξαμε φανταστικά παιχνίδια όπου είχαμε κόψει αυγά διαφόρων χρωμάτων και τα παιδιά είχαν κάνει μια σειρά ο ένας πίσω απο τον άλλο και έπρεπε να δώσουν το αβγό
στο παιδάκι που βρισκόταν απο πίσω τους,περνώντας το κάτω απο τα πόδια τους και στο τέλος να μετρήσουμε πόσα αβγά είχαμε απο κάθε χρώμα.Ένα παιχνίδι πολύ διασκεδαστικό που αναπτύσσει τις σωματικές δεξιότητες των παιδιών,το συντονισμό τους,την ταχύτητά τους και την ομαδικότητα τους.
Έπειτα τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και έπρεπε να βάλουν στο καλάθι απέναντί τους τα αβγά που είχε η κάθε ομάδα.Η ομάδα που θα τα έβαζε πιο γρήγορα,κέρδιζε.Ένα παιχνίδι ταχύτητας,συνεργατικότητας και συγκέντρωσης!Επιπλέον παίξαμε ακόμα ένα απίστευτο παιχνίδι,το κυνήγι του κρυμμένου αβγού.Τα παιδιά είχαν χωριστεί σε δύο ομάδες και εγώ είχα κρύψει αβγά χάρτινα στη τάξη.Η κάθε ομάδα έπρεπε να βρει το χρώμα αβγών της ομάδας της.Ένα παιχνίδι παρατηρητικότητας και ομαδικότητας!Ακόμα φτιάξαμε πασχαλινές κάρτες και πασχαλινά καλάθια. Τέλος ,επειδή 2 Απριλίου ήταν η παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου μιλήσαμε για το βιβλίο και τι θα έλεγε αν είχε φωνή!Αντιστοιχήσαμε εικόνες παραμυθιών με τα σωστά παραμύθια και θυμηθήκαμε αγαπημένα παραμύθια ,τα διαβάσαμε και τα δραματοποιήσαμε!!!!!