Ανοιξιάτικες πιτσιλωτές πεταλούδες,ευωδιαστά λουλούδια και φανταστικά κινητικά παιχνίδια!
Στο μάθημα της γυμναστικής ,με τη γυμνάστρια μας Μαρία Γαλίτη κάναμε χρήση της μπάλας σε διάφορα επίπεδα σε οριοθετημένο χώρο.
Επιπλέον στο μάθημα της γιόγκα μάθαμε τον “χαιρετισμό στον ήλιο” Πρόκειται για μια σειρά από άσανες(στάσεις) που ακολουθούν μια συγκεκριμένη ροή και είναι κατάλληλες για να προθερμανθεί το σώμα και να απαλλαγεί απο την ένταση.
Ακόμα παίξαμε παιχνίδι με μουσική για ζέσταμα όλου του σώματος στα πλαίσια της γιόγκα για τόνωση του θύμου αδένα.Ο θύμος αδένας έχει μέγεθος μικρού πορτοκαλιού και βρίσκεται κάτω από τον λαιμό. Είναι ένα εξειδικευμένο όργανο του ανοσοποιητικού συστήματος στο οποίο ωριμάζουν τα Τ-λεμφοκύτταρα που αποτελούν την πρώτη γραμμή άμυνας ενάντια στους «εισβολείς» του οργανισμού (μάλιστα τα Τ-λεμφοκύτταρα ονομάζονται έτσι εξαιτίας ακριβώς του γεγονότος ότι ωριμάζουν στον θύμο αδένα που λέγεται «thymus» στα αγγλικά). Ο θύμος αδένας είναι το πρώτο όργανο που «γερνά» μαζί με τον άνθρωπο. Η συρρίκνωσή του λόγω του χρόνου αποτελεί έναν από τους κύριους λόγους που το ανοσοποιητικό σύστημα γίνεται λιγότερο αποτελεσματικό και δεν μπορεί να πολεμήσει τις λοιμώξεις στα άτομα μεγάλης ηλικίας.
Στο μάθημα του μπαλέτου επικεντρωθήκαμε στο γκάλοπ,στη ποζισιόν πλιέ αλλά και στην ελεύθερη σωματική έκφραση των παιδιών.
Τέλος στο μάθημα των παραδοσιακών χορών χορέψαμε όλοι μαζί σε κύκλο περπατώντας σωστά στη φορά του κύκλου με τα ισχία μας να κοιτούν στο κέντρο του κύκλου και με παράλληλα βήματα. Γίναμε ακόμα ζευγάρια και χορέψαμε μπάλο προκειμένου να εξοικειωθούν τα παιδιά με νέα μουσικά ακούσματα αλλά και να κατανοήσουν πως πρέπει να μετακινηθούν σε πολύ συγκεκριμένο και οριοθετημένο χώρο σε συνάρτηση πάντα με την κίνηση του ζευγαριού τους.
Αυτήν την εβδομάδα με το τμήμα των προ-προνηπίων μιλήσαμε για τα έντομα της άνοιξης.Συγκεκριμένα για την πεταλούδα και τα στάδια ανάπτυξης της.Ξεκινήσαμε με ένα κινητικό παιχνίδι κατά το οποίο αναπαριστούμε τα στάδια ανάπτυξης της πεταλούδας.Πρώτα ήμασταν μέσα στο αυγό,μετά γίναμε κάμπιες,μετά προνύμφες μέσα στο κουκούλι και τέλος πετάξαμε σαν πεταλούδες. Διαβάσαμε παραμύθια που έχουν εικόνες με κάμπιες και τραγουδήσαμε το ΄΄μια ωραία πεταλούδα΄΄ .Ακόμα δείξαμε στα παιδιά τις εικόνες με τα στάδια ανάπτυξης της πεταλούδας και τους δώσαμε να τα ζωγραφίσουν και να τα βάλουν στη σωστή σειρά(δραστηριότητα μαθηματικών).Έπειτα τους δώσαμε μια πεταλούδα μισή και έπρεπε να ζωγραφίσουν την άλλη μισή(συμμετρία).
Τέλος πήγαμε εκπαιδευτική εκδρομή στο φυτώριο όπου μας μίλησαν για τα διάφορα είδη λουλουδιών και ποια ανθίζουν την άνοιξη και μας εξήγησαν πως να τα φυτέψουμε.Επιστρέφοντας στο σχολείο την άλλη μέρα ,φυτέψαμε τα υπέροχα ευωδιαστά λουλούδια που είχαμε αγοράσει στο φυτώριο!!